Hola, Som Estabanell Energia
i teníem moltes ganes de saludar-te!
Molt fàcil! Només has de consultar els nostres Plans Llar, si ens vols a casa teva, o els nostres Plans Negoci, si ens vols a la teva empresa. Omplint el formulari ràpid que hi trobaràs posarà en marxa el nostre equip d’Atenció al Client que s’encarregarà de tot.
Tens totes les opcions al teu abast! Només cal que facis clic aquí. I, recorda que, sempre que ens truquis, trobaràs persones, no màquines!
Cap ni un! Assegura’t, però, que no tens cap compromís de permanència amb la teva companyia actual. Si necessites un cop de mà, podràs comptar amb nosaltres.
Per a la teva llar, cap ni una! La nostra relació amb tu amb es basa en la confiança.
A través de l’Oficina virtual. Només cal omplir els camps del contracte que vols modificar i quedaran immediatament registrats. Pots donar-te d’alta a l’Oficina Virtual a través del nostre web.
Si ho prefereixes, pots fer el canvi de compte bancari a les nostres oficines o a través del correu electrònic atc@estabanell.cat. Cal que presentis el comprovant de l’entitat bancària on aparegui el teu nom com a titular del contracte, el teu Document d’Identitat (DNI) i el número de compte corrent.
Per a fer possible aquesta gestió, cal que et posis en contacte amb nosaltres i que tinguis a mà la següent documentació. Així, ho farem tan ràpid com necessitis!
Telèfon mòbil i correu electrònic del titular i, en el seu cas, de la persona autoritzada.
Per correu electrònic a atc@estabanell.cat, per correu ordinari postal o de forma presencial en una de les nostres oficines d’Atenció al Client.
Un cop rebuda, elaborarem una nova pòlissa de subministrament elèctric al teu nom. Si no pots realitzar aquest tràmit en persona, t’enviarem dues còpies de la nova pòlissa per correu ordinari o electrònic per tal de que puguis retornar a Estabanell Energia una de les dues còpies signada i ja està fet!
Per sol·licitar la modificació de la potència contractada, cal fer una petició prèvia a través del nostre correu electrònic atc@estabanell.cat i comunicar-nos la nova potència que necessites. Si vols saber quina potència et convé més, pots consultar aquest valor amb el teu instal·lador, que és qui coneix millor la teva instal·lació. A continuació, gestionarem la sol·licitud a la teva distribuïdora.
En cas necessari, el departament tècnic de la distribuïdora elaborarà un informe on s’indicarà quines reformes o modificacions ha de dur a terme el teu instal·lador per adequar la instal·lació a la nova situació. Juntament amb l’informe tècnic, et lliurarem una carta on s’indicarà la documentació que ens hauràs de presentar d’acord amb la normativa vigent, així com el preu de l’augment de potència.
Per a les peticions de reducció de potència, no caldrà que presentis cap certificat elèctric.
Només cal que ens ho expliquis! Ens pots fer arribar la teva sol·licitud de subministrament elèctric, per a un o diversos subministraments, mitjançant:
La informació necessària per poder contractar el subministrament d’un nou habitatge és: